godmorgon


godmorgon och glad påsk ! :D

jag väcktes då klockan 09.00 av min lillasyster, hon ville nämligen att jag skulle gå upp och leta påskägg med henne -.-
blev ganska sur, men jag kunde inte somna om, så jag gick upp efter ett tag, och ja.... jag är inte bra på att hitta påskägg, så jag var nära på att ge upp.. men så låg det bara där sen ;)
har ni fått något påskägg eller någon annan påskpresent?

och inte nog med påskägg, så fick jag och hanna också en resa till danmark!
vi kommer att åka den 14 maj och vara där till 15 maj (lördag & söndag)
några vänner ska också med, kommer bli super kul!

min dag ska jag förhoppningsvis tillbruinga med frida alderblom, och sen ska jag ta bussen till mammas kille, för vi ska äta middag där och gå till någon brasa, hoppas på bilder imorgon från det !

vad ska ni göra denna påskafton? :D

ha en bra dag..
P U S S !


Kommentarer
Postat av: emelie koch

låter som en rolig dag ! :D

kul att du fick en resa till danmark ,

fick ju scarfen å godiset hihi ♥

2011-04-23 @ 11:37:07
URL: http://emeliekochs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback