sss---...

hejsan och godmorgon.
eller man kanske inte ska säga godmorgon. för jag har varit uppe ganska länge.

denna helgen har ju laget fotbollsläger, men det är inget sova över eller så. så idag var det träning och sen match mot torslanda, men jag kunde inte vara med, för som ni kanske vet så skadade jag foten förra helgen och det är fortfarande inte riktigt bra än :(
så jag kan nog inte vara med imorgon heller.
bajs....

men snart så ska mamma köra ner mig till ica för därifrån ska vi ta bussen med laget in till stan och äta på pizza hut och sen ska vi gå och kolla på någon fotbollsmatch på ullevi! :D
riktigt kul...

efter det kanske vi ska åka och bowla men bara kanske, så vi får se, men i vilket fall som helst bloggar jag nog när jag kommer hem. vi hörs.
pusss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback