the day

haaallojsan.

den längsta dagen i skolan är då avklarad för denna veckan :) det var väl alla vanliga lektioner.
och på torsdag blir det ingen slöjd ;d för det är hattparad och valborgsfirande.
någon mer än jag som är lycklig över att inte behöva ha slöjd?

efter skolan var jag med mina tjejor, medea, linnea, frida och ebba, dom hoppade väl mest studsmatta (kunde inte pga. foten) sen cyklade vi uppp till vallen för att kolla på när hjuvik mötte torslanda på 9manna, och vi vann idag igen, med 5-1, fyfan.... vi är grymma tjejer !


nu ska jag nog sätta mig och kolla på tv lite, ledsen för bara ett inlägg idag men så får det bli.
hörs imorgon.
P U S S !


bildbrist :s


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- awh :)!

2011-04-26 @ 22:21:58
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: emma

6-1 tjejen :) tor jag ? hahah

2011-04-27 @ 14:53:52
Postat av: emelie koch

6-1 ;D

håller med dig om slöjden!!

2011-04-27 @ 15:14:55
URL: http://emeliekochs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback