27 augusti 2011

hej mina fina läsare ! ♥
sitter just nu hemma i soffan och är grymt trött, åh vill bara lägga mig och sova, haha nej det får jag inte göra nu.
förut i dag åkte jag med mormor in till stan för hon skulle kolla på en sak som jag hade lovat att följa med till, men vi gick även runt och kollade i massa affärer, hittade massa snyggingar, oh herre, vad jag önska att man va rik ! men sånt är livet....

ska börja fixa mig snart och byta kläder och så, innan jag och mammi åker upp till några vänner längre upp i andalen på kräftskiva, men eftersom jag inte gillar skaldjur så hoppas jag på att det finns något annat, haha !

kommer nog hem ganska sent, vi får se om det blir någon uppdatering då.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback