bad

hej.
är ledsen för att jag inte har kunnat uppdatera något idag. men nu har skolan börjat på riktigt och idag slutade vi inte fören klockan fyra. :(
och eftersom jag går på änglagård nu, så är det långt att åka hem så jag kommer inte hinna mer så mycket.
men iallafall, så hann jag bara hem, äta och byta om innan moa kom och hämta mig innan matchen .
så a, fullspäckat schema hela dagen.

och nu i 7:an kommer jag nog satsa på skolan ganska mycket, plus att jag har då mycket träningar, så det kommer nog tyvärr inte bli lika bra bloggning som tidigare, men jag hoppas att ni fortfarande kommer följa o kommentera och allt ? :)

men nu måste jag verkligen sova, går inte att beskriva hur trött jag är :/
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback