dålig uppdatering, eller vaaad?

2 dagar sedan jag bloggade nu. Men det är för att när jag kom hem från norge så var jag så trött att jag inte gjorde alls mycket, och a..... dom senaste dagarn har jag bara chillat med kompisar nere vid havet! badat, åkt båt + vattenring och bara haft det grymt bra ! :)

idag har jag också bara varit vid havet och typ kollat på film, jag är inte alls på blogghumör, är sjukt sur, arg och ledsen, så jag vill egentligen bara lägga mig med täcket över huvudet och försöka glömma all skit !
men jag tror jag går och sätter på en film, snart kommer mamma hem också som jag inte har träffat på skeeeta länge, så ja.... pusspuss


Kommentarer
Postat av: fridaa

Nu hoppas jag det är bättre <3

Finns och det vet du!

2011-08-05 @ 23:32:40
URL: http://alderbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback