puh


änrligen har jag satt mig ner i soffan och nu kan man bara slappna av ...
denna dagen har gått otroligt segt ;o eller iallfall skolan, men efter har det bara rullat på, istället för att behöva gå hela vägen hem så mötte jag upp mamma på backaplan och åkte med henne.
hemma så duscha ja, gjorde lite läxor, och nu kolla datorn.

uppdateringen är dålig o allt börjar gå neråt, jag kommer absolut inte sluta blogga, men ibland så hinner jag bara inte, nu i 7an kommer jag satsa på skolan ganska mycket o så.. så ni får försöka leva med det .

och förresten, så syns typ inte min heade, jag ser den inte ;o
är det någon av er som ser den ??
får la försöka komma på någon ny  :/
pusspuss



miss it

Kommentarer
Postat av: emelie koch

jag kan inte se den...

2011-08-31 @ 21:10:03
URL: http://emelieefridaa.blogg.se/
Postat av: caroline

jag kan inte heller se den.. :(

2011-08-31 @ 21:34:28
URL: http://waasenius.blogg.se/
Postat av: moa

jag ser den inte heller :(

2011-09-03 @ 09:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback