torsdag

chiaao ♥
stannade hemma från skolan idag också eftersom jag inte mådde bra imorse heller, riktigt ont i huvet och illamådende, men nu är det bättre och jag ska till skolan imorgon.
Jag är verkligen inte orkat uppdatera något heller eftersom det inte är så kul att läsa om att jag bara ligger i soffan och kollar på film hela tiden, men det är alltså det jag har gjort.

Mamma kommer snart hem med lite lussebullar och så ska jag plugga lite no eftersom jag kanske ska ha provet imorgon som jag missade, annars på måndag. sista provet för terminen, gött !

Ha en riktigt bra kväll, puss

image description
klassresa 2011 ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha gullig...

2011-12-08 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback