update from thailand

hej fina läsare?
hur mår ni?, själv mår jag toppen, så bra som man kan må faktiskt.
har ju varit här i thaiannd i ungefär tre dagar men har fan fortfarande inte kommit in i deras tid, sitter ju uppe halva natten, för nu är klockan bara 19.00 hemma men har är den 01.00, jobbigt !

idag har det verkigen varit bra väder, riktigt mycket sol och lite moln, gött !
har än så länge bara köpt lite presenter till mina vänner men imorgon ska vi åka på en nattmarknad som tydligen ska vara galet billig, och på måndag eller tisdag till det grymt stora shopping cenret jungceylon !

men jag tror jag ska försöka sova nu, ha det så bra, puss !


bjuder på två bilder så länge.


ganska suddiga eftersom dom är tagna med mobilkamera.

Kommentarer
Postat av: emma

ser ut som om du har det bra älskling ! <3

2011-12-17 @ 19:11:17
URL: http://emmakarlssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback