kanske det sista inlägget

hejsaaan.

idag var jag i stan med ebba., eller stan och stan. ebba skulle köpa nya glasögon och så skulle jag följa med och hjälpa henne, men jag är verkligen sämst på sånt så jag var inte till så mycket hjälp.
men iallfall så älskar jag att prova konstiga glasögon, haha.

vi var inne på tre glasögonaffärer och sen åkte vi och fikade. det var fotbollsträning idag också men jag skulle packa det sista och så hade jag fruktansvärt ont i huvudet också.
men det är lite bättre nu.

mysig dag med dig idag ebba ! :)

det här blir troligtvis det sista inlägget på en vecka om jag inte skriver snabbt om en timme igen.
för imon drar jag till spanien.

pusspuss








det blev lite gulaktigt ljus på vissa bilder pga. ljuset. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback