sista dagen i kyla

hejsan.

nu är jag riktigt trött. vaknade ungefär 03.30 inatt/morse och var verkligen klarvaken, jag började messa med fabbe och lite så, men sen tvingade jag mig själv att somna och nu vakande jag halv nio och kunde inte somna om, vafan !

idag ska jag med ebba till stan, eller hon ska köpa nya glasögon så jag ska vara med och hjälpa henne :)
sen måste jag även se över packningen så att jag inte har glömt något.

men nu ska jag nog sätta på en film och krypa ner i soffan.

puss&kram






haha, ett collage som ludvig gjorde efter att jag lärde honom använda picasa ;)
riktigt fint ludde.



Kommentarer
Postat av: caroline

fyyfan för bilden i mitten ;) <3

2011-02-14 @ 18:53:04
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback