spanien 2011

hejsan.

igår kom jag hem från spanien, var hemma ungefär klockan 21.30 och var jätte trött så jag orkade inte blogga. men nu är tillbaka, hoppas alla hade ett lika skönt lov som jag hade.

tisdag: gick upp klockan 05.15 för att sen åka till flygplatsen 06.00. vi åt lite hemma innan och sen åkte vi. På flygplatsen var det ingen kö till någonting, så vi gick runt och kollade lite och sen åt vi lite. Planet gick sen 08.00 och resan tog ungefär 5 timmar och 20 minuter.
men det gick ganska fort.
När vi kom fram skulle vi sen åka buss i en timme till hotellet. hotellet hete "stella canaris" och var inte så jätte fint men ändå bra. vi gick och åt lunch och sen la vi oss vid poolen lite.

onsdag: det var dåligt väder på förmiddagen, det till och med regnade lite, så vi gick och kollade i affärer lite, men sen vid lunchtid blev det sol igen så då gick vi och la oss vid poolen :)
det var även någon show på kvällen som handlade om film.

torsdag: det var riktigt fint väder så vi packade lite saker och gick ner till havet. först gick vi en promenad och då kom vi in på ett sånt område där det var "nakenstand" så det var massa nakna gammlingar :s
ingen vacker syn.
Sen badade vi lite men det var så stora vågor så vi gick och la oss vis poolen och bara slappade.
greaseshow idag också.

fredag: idag låg vi bara vid poolen och typ slappade. skönt.

lördag: det var bra väder så vi gjorde inte så mycket, låg mest vid poolen, men sen på kvällen gick vi en promenad till något shoppingcenter men det var typ inga affärer. lite dåligt.

söndag: det var super bra väder så vi gick ner till havet och tog en promenad (inte till nakenstanden denna gången) och badade lite. sen gick vi till hotellet och typ slappade hela dagen.

måndag: det var ganska molnigt så efter frukosten satte vi oss på rummet och och spelade spel ocj myste. men efter lunch kom solen igen och det var bra eftersom att det var sista dagen.

tisdag: gick up 08.30 för att packa det sista och sen äta frukost. Bussen som gick från hotellet till flygplatsen gick klockan 10.05, men det var lite köer så vi var inte på flygplatsen fören 11.30 och då gick vi och checkade in väskorna.
Planet gick sen 13.35 och vi var på Landvetter 19.55.
sen åkte jag bara hem.

riktigt skön semester. :)

bilder kommer imorgon . ;)