26 januari 2010, kvällen man inte kan somna

HELLO.

ja, som ni ser på rubriken så har jag ofta svårt att somna denna dag, det är därför att jag fyller år imon och jag kan ärligt säga att jag har svårare att somna innan min födelsedag än innan julafton :)

men dagen har varit helt okej och gått ganska fort. på väg hem från skolan halkade jag på en lite isfläck och ramalde, jag slog i ryggen och nu har jag verkligen ont, AJJ :(
så jag stannade hemma från fotbollen idag och mamma sa att jag kanske inte skulle vara med på gympan på fredag heller :(

men iallfall så ska jag gå nu, för jag orkar inte skriva mer.

TRETTON IMORGON ! :d
gilla, gilla, gilla.

puss&kram


Kommentarer
Postat av: emelie

du får ha en underbar dag idag hjärtat ! :D

kolla in min å amandas nya blogg å släng in en kommentar :D

2011-01-27 @ 14:51:12
URL: http://lasmoda.devote.se
Postat av: linnea

du får ha en underbar dag idag gumman !

jag hade glömt att du fyllde år idag sorry !

men jag säger grattis nu istället GRATTIS finaste lalla !

älskar dig gumman !:D

2011-01-27 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback