dålig uppdatering

Dålig uppdatering det sista..... jag vet , men jag har varit helt slut dom senaste dagarna, hara bara legat i soffan och inte orkat göra någonting  :/

men idag har det varit en ganska bra dag, mamma föreslog att vi skulle åka till allum, och det tackar man ju inte nej till. Så vi åkte dit, köpte inget men det var skönt att bara gå omkring och kolla lite !
vid fyra-tiden åkte vi till backaplan för att möta pappa, åkte hem till han och sen kom även storebrorsan ! :) shit, längesen jag såg han nu, ska nämligen kolla på sista harry potter med han imorgon.

Igår i åttondels-finalen mötte vi ett grymt bra lag, boo FF. Dom spelade verkligen jätte bra, tyvärr blev det en förlust med 2-0.
Boo FF kom även till final mot brommapojkarna (oväntat -.-) som spelades idag, tyvärr han jag inte se den, men tydligen så vann Boo med 3-1 ;o var helt övertygad om att bromma skulle vinna, men Boo spelade bra så det var dom faktiskt värda ! :)

just nu sitter jag och kollar på harry potter 4, den är grymt bra !
pusspuss


skolavslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback