egypten 2008 utflykt till kairo och pyramiderna .

första gången jag var i egypten var just 2008, och det var med ing-britt och nathalie som jag är hos just nu, därför har dom massa bilder från den resan som jag inte har och som jag inte har visat.
gjorde även om samma resa 2009, så ni kommer nog få bilder från den med, men först 2008.

(obs. det var väldigt läängesen, så jag kommer se riktigt liten ut!!!)


utflykt till kairo och pyramiderna.

























det var det mesta från pyramiderna och kairo, skit nice ställe, rekommenderar det om ni ska till egypten.
själv ska jag till egypten i år igen (troligtvis) :) men dock inte till kairo.

puss.


Kommentarer
Postat av: caroline

jag har startat frågestund på min blogg, hade varit kul om du hade något att fråga. http://waasenius.blogg.se/2011/july/fragestund-du-fragar-jag-svarar-.html#comment

2011-07-12 @ 22:34:08
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback