harebakken senter


oh hello there !
min dag hær i norge ar varit helt okej, eller rættre sagt ganska bra ! børjade med att jag och pappa slæppte av hanna hos några och sen drog vi vidare till harebakken senter, ett litet køpcenter :) denna veckan och några till ær det sån hær superduper rea i hela norge, så det ær sin billigt ! hittade lite små saker, som jag såklart visar nær jag kommer hem ;)
efter det drog vi hem till anne-lise igen och bara chillade dær innan vi åkte hem igen.

imorgon ska jag med min faster till ett større køpcenter, och just imorgon så ær det sån hær dag nær det ær ænnu billigare och massa erbjudanden på rea priset, likeeeeee ! :)
hoppas på att få med mig några saker hem.
ska æven kolla på en sak till caroline :) tihihihi !

pusspuss



carro, hær ær bildern från skolavslutningen som du frågade efter :))

Kommentarer
Postat av: caroline

hihi åh, jag gillar saker :D

vilken fin bild de blev, älskar dig ! <333

2011-07-27 @ 21:12:27
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback