inte så duktig..




nä, jag är inte så duktig på att uppdatera, men ja, det är sommar och jag har fullt upp.

mår ganska bra nu, pyttelite ont i halsen men annars är det bara bra :)

dagen har vait fullspäckad, det började med att jag, hanna och mamma åkte upp till ulricehamn för att lämna hanna på ett ridläger där hon ska vara i en vecka. vi åkte inte däifrån fören 12.00 tiden, så skulle vi åka till våra vänner ing-britt och nathalie (jag ska passa nathalie denna veckan, så ska sova här) ;)
på vägen stannade vi i borås, kollade lite i affärer och käkade lunch på subway, gött! hittade ett par jeans shorts på rea också (kommer upp på bloggen nån gång i veckan)
efter det åkte vi raka vägen ner till ing-britt. super fit väder här och dom har en mega pool och solstolar, så det blev att götta sig i solen en stund också (y)
AWESOME !

men nu sitter jag inne från datan som finns i huset och vilar, väntar på att maten ska bli klar och har det bara gött !

hoppas ni har haft en bra dag i det underbara vädert (a)
pusspuss


Kommentarer
Postat av: caroline

ååh, så gött! <3

2011-07-09 @ 20:04:45
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback