stan

heeeeello ! ♥
efter matchen idag stannade jag och kollade på zeniths match. Men efter det åkte jag och pappa hem för att duscha och äta lite innan jag skulle åka och träffa mormor på backaplan :)

vi åkte hem till henne och ställde bilen innan vi tog spårvagnen in till stan, skulle ut och kolla på rean som är nu.
Det var riktigt msigt, och härlig stämmning nu när gothia är och allt. Vi gick runt ganska länge och det var verkligen super billigt överallt, fick med mig tre superfina saker hem (Y)
bild kommer vet jag inte när det kommer, men nån gång i slutet av veckan. :)

nu ska jag kolla på morden i midsommar, så ha det bra , puspsuss.


Kommentarer
Postat av: emelie koch

åh vad kul!

härlig bild

TAGGA INFÖR IMORGON NU TJEJEEEEEEEN

2011-07-19 @ 21:54:44
URL: http://emelielinneakoch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback