trött barnvakt


höhö, trött barnvakt här.... eller ja, jag är ganska trött.
under kvällen har jag busat med nathalie (som jag passar). vi har sprungit runt i trädgården, kollat på tv, pusslat, badat och massa mer.
nu är hon ganska trött och jag passar på att kolla datan :)

imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på , beror på vädret.
blir det super fint ska vi nog ligga vid poolen och bara ha det bra, annars blir det väl en cykeltur till ett glasscafe, eller bara vara hemma och busa. ;)

godnatt så hörs vi imorgon.
(kanske bloggar ganska tidigt, beror på när hon väcker mig) ;D

har hittat massa bilder på mig och hanna från när vi var i egypten första gången, så jag kommer att ladda upp några sånna bilder under några dagar , puss

// börjar starx //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback