23 juni 2011


japp, idag är det den 23, ocg exakt en månad till ni vet vem kommer hem, haha!

men idag har jag tillbringat min dag på liseberg med min underbara vän emma holmgrene, hon kom hit redan igår så det blev en liten myskväll också.
det har väll inte varit toppenväder ute, men helt okej.

men vi får hoppas på att det blir riktigt härligt väder imorgon när det är midsommar och allt, kommer bli super duper roligt, min vän caroline ska sova över här (L) men så ska vi även vara massa andra folk här, har hört att vi ska spela brännboll, och på friluftsdagen kom jag på att jag verkligen intre var bra på det, så ja... let see tomorrow :s
höhöhö!

jag startar med den där grejen idag istället, kommer i ett inlägg strax.
pusspusspuss


bild från liseberg förra året.

Kommentarer
Postat av: emelie koch

hoppas ni får det kuul!

åh vad fin bild

2011-06-24 @ 09:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback