förbannad :@


asso serriöst, jävla dommare säger jag bara, det var bara hans feldömningar som gjorde så vi förlorade, förfan. hatar dommare som inbte borde vara det, för dom kan ju fan inte ..... :@ så jävla arg just nu!
fan !


dagen har varit allmänt tråkig, och det var ju inte direkt ett bra slut heller, så vi får hoppas på att det blir en bättre dag imorgon, för då ska jag och min vän caroline till änglagård för att träffa alla andra nya, träffa lärare, kolla skolan (som vi har gjort några gånger) och lite sånt, inte jätte kul men det är ju bra att få se :)
och sen sista 9manna matchen mot bergsjön också, den får vi fan ta (aa)

och imorgon börjar jag med det där som jag frågade er förut, yäää !
och så har jag en liten fråga: vill ni se mer mode i bloggen, asså typ önskeoutfit, lite snyggingar, vad jag vill ha, och aa, ni fattar nog, skulle det vara kul ? :)
svara ärligt

men nu ska jag sätta mig vid tv:n eller något annat osocialt tror jag ;)

PUSS PUSS PUSS



blir en goo fotorunda med caroline och lina snart också :) *gilla*

Kommentarer
Postat av: caroline

du ska lägga in mer dagens outfit, mode och bilder från dagen :D

2011-06-22 @ 16:30:24
URL: http://waasenius.blogg.se/
Postat av: LINA

ja - mer mode!

2011-06-26 @ 17:41:15
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback