.............

 tjo.

idag har det varit skolan som vanligt, vi hade geogafi prov och det gick väl bra :) hoppas det blir bra resultat också.
efter skolan gick jag med några vänner till ica och sen skulle jag till mammas jobb för att vi sen skulle åka till några vänner, så just nu sitter jag hos dom :)
vi har precis ätit och snart blir det väl myys! skönt med data också .

och tack caroline för att du gjorde en header, är verkligen tacksam, älskar dig honey !
och jag hoppas på att den kommer upp snart också.

imorgon blir det ullared och sen hem, mamma ska på någon tjejmiddag hos grannarna så det blir väl till att vaar hos några kompisar :)

hoppas att ni får en bra kväll allihoppa, pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback