en go dag

heeeeeejsan :)

idag har det varit en kort och go dag, vi hade golf i skolan, jag, ebba, medea, linnea och emelie gick banan och det gick väl sådär för mig, sen slutade vi 13.00 som vi alltid gör på måndagar, då var jag med massa kompisar och hade allmänt kul.. !? :D

men nu är jag hemma igen och vet inte riktigt vad jag ska göra mer, kommer det något bra på tv ikväll??

annars så har vi prao imorgon, jag ska praoa på någon skola som ligger i amhult, det ska bli helt okej, inte jätte kul eftersom jag inte fick vara i samma klass som emma :( men vi börjar 08.00 och slutar 13.20, härligt !
:D:D:D:D:D:D:D:D:D

men ha en bra kväll, för det ska jag !

P U S S !


gaaaaaaah ;) :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback