första matchen


yeeeeaaah, kom nyss (eller för ett tag sen) hem från första fotbollsmatchen på fem veckor.
foten har ju hindrat mig men änntligeeen !
vi spelade hemma mot zenith, och dom är sjukt bra men vi var ännu bättre, därför blev det vinst med 3-0, gött kämpat kvinnor ;)
och det kändes verkligen bra för mig, och jag känner mig nöjd som back, haha!
dock var det väldigt blåsigt, men jaja.

så jag har precis kommit ur duschen, och kanske ska göra någon mattegrej, annars bara slappa :)
ha en bra kväll !

o justeja, imrogon har vi sovmorgon till 09.00 för att idrotten är inställd pga. femmornas friidrottsdag, yeeah ;d
kanske hinner med ett inlägg på morgonen.
och lina,´jag ska försöka hinna lägga upp bild på klänningen imorgon, hehe.
P U S S !



och förlåt för att ni får massa gamla bilder hela tiden, men jag har inga nya :s
jag och carro ska ut och ta en fororunda snart, och sen även jag, carro och lina, så jag hoppas på massa bilder inom en snar framtid :D
blir nog mest på personer då, men det gör väl inget? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback