fun evening


yeees, igår var det den roligaste kvällen på länge :D
började med att frida frågde om jag ville åka och köpa godis med henne, så vi åkte till ica och köpte godis, sen frågade jag fabbe om han var på ica (han skulle dit) men han var med marcus och filip vid skolan, så vi åkte dit :) vi gjorde väl inte så mycket, typ sprang runt.
sen kom patric och ja, vi hade väl almänt skoj, haha!

men sen började vi inbilla oss att det var människor i skolan som stog i fönstrerna och stirra på oss, gaaaahh det var läskigt :s
och i ett fönster var det en lampa tänd, då sa fabbe att det satt någon och läste där, precis när han hade sagt det och jag kollade så hörde jag någon som sa "LAAAALLAA!" :s och sen igen, gick dit och kollade och på taket stog jacob glavell och hans kompis :s
helvete  vad rädd jag blev, sen kastade dom vattenbalonger på oss och aa :/
haha! kul var det iaf. :D


aja, jag vet inte om någon orkade läsa allt det där, hehe, och idag skulle jag upp tidigt för att vara tränare för 6-åringar, haha, det gick ju bra och sen hade p-03orna ingen domare till sina matcher, så jag, ebba och madde fick göra det, tjänade även 300:- på allt, nice :))

men jag bloggar nog mera ikväll, ha det bra annars.
P U S S !


Kommentarer
Postat av: caroline

ofta 300, as mycke ju :) ?

2011-05-22 @ 15:16:55
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback