godmorgon babes.

heeejjsan och godmorgon.

det har varit en lugn och skön morgon, igår hade jag en rolig och mysig kväll också. 

idag ska jag nog inte göra så mycket, ska hjälpa mamma med lite saker hemma, annars ska jag nog vara ute lite, träna foten på någon grej som jag fick av tränarna, och lite andra småsaker. 


imorgon är det skola igen, vi har golf va??

bara en månad kvar till klassresan, gaaah, vad fort det går :D:D
den resan ska jag verkligen bara ha kul och njuta av, underbara klass som jag inte vill gå ifrån ... :(


P U S S !



caroline wasenius ♥ norge 2010 ♥


 

Kommentarer
Postat av: caroline

hahah! omg, den bilden den vääcker känslor ;) <3

2011-05-08 @ 21:16:03
URL: http://waasenius.blogg.se/
Postat av: Lina

svar: jag är inte tretton än. Men när jag blir de ska jag ha bankkonto så att man lägger in pengarna där. Men nu får man lämna eller skicka pengarna på posten. ;)

2011-05-09 @ 20:33:36
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback