hehe

nu är jag hemma efter en otroligt kul helg i danmark.
jag sa ju i fredags att jag skulle åka dit och sen att jag skulle berätta mer i ett annat inlägg lite senare, men så blev det inte :/
so i tell you now.


vi skulle gå upp tidigt på lördagen för att ta en båt som gick 08.00, sen var vi i danmark 11.15 och checkade in på hotellet "the reef".
vi gick direkt och badade, super kul.
sen sov vi där över natten och gjorde inte så mycket på kvällen.
sen på söndagen (idag) gick vi upp ganska tidigt för att hinna äta frukost och sen bada ett tag innan båten gick hem igen.
det har varit en härlig helg !

tog väldigt myckegt bilder, så jag orkar inte ladda upp alla.





skojsiga skor? :)





jag var inte beredd :s


hoppas det blev bra med bilder? orkar inte ladda upp fler
P U S S !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicka fina foton !

Förlåt om du ser detta som spam eller liknande..

Jag vill bara uppmana om att du nu på min blogg har chansen att vinna en One Piece i min fototävling för både tjejer och killar på min blogg !

Jag ser att du har känsla för foto, därför väljer jag att tipsa dig. Du kan ha en chans att vinna, hoppas du vill delta :)

kram !



http://standingcarla.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-en-one-piece.html#comment

2011-05-15 @ 20:48:43
URL: http://standingcarla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback