i love you


heeeeeello babes.

yes, idag har det varit en kul dag :) vi har haft vikarie hela veckan i skolan, alla dagar olika, men jaja.
det är helt okej. imorgon har vi engelska prov och jag kan typ allt, hoppas jag. hehe, satsar på alla rätt, önska mig lycka till ?
haha!


underbara laget hade iallafall match mot grymma eriksberg idag ! ohyeah, vi vann ;) med 2-1 och ligger nu etta i serien, grymme bra!
och imrogon ska jag börja träna, tror jag, men om jag är så förkyld som jag är nu så ska jag nog inte gå, då får det bli på söndag :/
aja vi får se...


men nu ska jag fortsätta snacka skype med ludde och matte :D

och imorgon blir det pannkaksfrukost med ebba och ludde hos ebba innna gympan ;) lyx !
P U S S !


beste friendes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback