kameran urladdad :$


hehe, jag hade ju då lovat att jag skulle lägga ut en bild på min ziperall, men jag skulle precis göra det och då såg jag att kameran inte hade något bartteri :/ hehe...
så det får bli imorogn, nu sitter den på laddning iallfall (Y)

idag har jag inte gjort så mycket, pluggat mest, eller halv pluggat, men jag kan typ allt nu och det är inte jätte svåra saker vi ska kunna så ja... och förresten har jag och linnea forsler en deal, att vi ska få alla rätt båda två ! gaaah... önska mig lycka till, hon kommer säkert få det -.-
hahah !

men imorgon är det slöjd, näst sista! :d och sen ska laget spela match mor eriksberg, nu är det dags att ta dom tjejer, kom igen !
så jag får se om jag åker och kollar, tror det :P

men nu ska jag typ lägga mig i sängen och lyssna på musik eller något annat och bara mysa med mig själv ;)
P U S S !


( bildbrist :s lina, vi får ta våran runda snart! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback