1a november 2011

jag och brudarna ställde klockan på 08.20 så att vi skulle hinna i tid, men ändå blir vi sena ! haha ;)
aja, vi gick upp till torslanda hallen och kollade när torslanda p-98 spelde sina gruppspel, och det slutade med att dom kommer få möta varandra i finalen, grymt ju ! ;)
efter det stannade jag och min vän emelie kvar, träffade några killar som hade spelat innan och var med dom, vi gick mest runt och kollade på lite olika matcher, och sen var ute en stund :)
riktigt härlig dag med goa vänner!

imorgon ska jag gå upp klockan 08.00 för att gå till bussen och åka till tandläkaren, så ovärt när det är lov och allt -.-
efter det blir det att träffa emlie och kanske några andra på ica, vet inte vad vi ska göra men vt hittar la på någto kul.

hoppas ni har haft en bra dag, hörs imorgon. puss !


ett år sedan.

Kommentarer
Postat av: Linnea

anmäl dig till veckans blogg!

vinnaren kommer nästa tisdag!

2011-11-01 @ 23:02:48
URL: http://linnealundqvist.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback