hemma

hejsan !
dagen började med att jag var med frida, hon sov över hos mig, så mysigt !
efter det åkte vi hem till henne för att hon skulle byta om och allt innan finalen i crawford, ja vårat lag har spelat crawford cup denna veckan (fredags) vi hade två lag med och det gick riktigt bra för båda, så vi fick möta varandra i semifinalen :(( hela matcen var jätte jämn och det kunde gått hur som helst, men tyvärr vann inte mitt lag...
men självklart åkte jag upp för att kolla på finalen idag, och herregud jag satt och skakade!! matchen var så sjukt jämn, så tillslut fick det avgöras på straffar, och det blev ett STOOORT domarfel, helt sjukt...
aja, man kan inte göra så mycket :/ tyvärr förlorade dom.
:(
efter det åkte jag bara hem och kvällen kommer spenaderas framför tvn och ladda inför skolan imorgon :/
baaad...

ha en bra kväll nu allihoppa.
PUSS


moas grymt snygga straff från matchen idag.


Kommentarer
Postat av: elin persson

så snygg straff!

2011-11-07 @ 19:45:28
URL: http://forslerochperssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback