nionde november

tjosan!
skolan idag var sjukt jobbig, på några olika sätt, först hade vi ett grymt svårt SO prov som jag känner att det inte gick så bra på :/ sen var det lite andra saker, är bara så trött på allt just nu!

efter skolan fick jag skynda mig med första bussarna så att jag skulle hinna möta upp frida och äta i lugn och ro, efter det åkte vi bort till gymmet med laget, vi gjorde samma sak som förra gången och denna gången var det faktiskt mycket lättare, antar att det alltid är jobbigast första gången.

och nu är jag hemma och mamma kommer inte hem fören sent ikväll, skönt att vara lite för sig själv.
ha det bra, PUSS



jag och ebba förra gången på gymmet.

Kommentarer
Postat av: emelie koch

vadå inte gick så bra du fick ju MVG?

2011-11-09 @ 20:04:24
URL: http://emelielinneakoch.devote.se
Postat av: snookie

snygg blogg bruden! ta gärna och kolla in min, Galet med swag, tips, pepp/deep talk, outfits, fester osv! jag skriver om allt möjligt! Ta och gå in på den, skrolla ner lite, klicka lite bland kategorierna och du kommer fastna för den snygging! Ciao / snooookie (a)

2011-11-09 @ 20:27:07
URL: http://snookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback