:S

jag vet inte vad som har hänt med mig, dom två senaste veckorna har jag inte haft ork till någonting, i skolan har jag liksom knappt orkat skratta eller försöka ha kul, är bara helt slö och ibland känns det bara som jag ska ramla ihop... vad är det som händer?

på träningarna orkar jag inte heller så mycket, försöker verkligen peppa mig själv och att jag ska köra fullt ut, men det tar liksom stopp ibland, som att jag bara vill lägga mig ner, eller bara sätta mig och gråta för att jag är så trött.
så jobbigt, för jag vill verkligen leva livet fullt ut.
detta är något som har pågått det sista bara, alltid innan har allt varot som vanligt, och allt har varit bra!
jag fattar inte.....?? 

:'((


Kommentarer
Postat av: lina

du verkar typ ha hamnat i en svacka eller vad man ska kalla de, kanske ? hoppas de snart blir bättre. jag finns här men krya <33 :)

2011-11-13 @ 15:15:30
URL: http://watchtv.blogg.se/
Postat av: Frida

säger som lina, det försvinner snart och snart är Lalla back on track!

2011-11-13 @ 15:35:59
URL: http://fridaalderblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojdå :/ hoppas det blir bättre! <3

2011-11-13 @ 17:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback