7 oktober!

Äntligen är det fredag och jag har tid att uppdatera!
denna veckan har varit som alla andra, stressig och varje dag har slutat med att jag bara vill dö i soffan eller något :s

men denna dagen har varit helt okej, fick tillbaka SO provet som vi gjorde förra veckan, är mer än nöjd ! :) fan vad skönt!
sen slutade vi och jag åkte bara direkt hem.

imorgon kommer bli en grym lördag, först är det fotbollsmatch mot eriksberg, ett riktigt tufft och bra lag men vi ska vara så taggade och peppade, så det SKA gå bra ! riktigt viktig match.
efter det ska jag snabbt in till stan med pappa för att köpa några saker och sen blir det hem. På kvällen ska två av min aunderbara vänner ha maskerad! HAHA, var så grymt längesen jag klädde ut mig, så det kommer bli riktigt roligt, har planerat vad jag ska vara, kanske inte det bästa men det får la gå eftersom jag inte har så mycket andra saker. :)
och så kommer jag träffa ALLA sakande vänner också ! ♥

japp, så kommer det bli.
nu ska jag fixa min mobil så att innehållet blir lite nyare, är såååå trött på det jag har nu !

ha en bra fredaskväll, puss !


Kommentarer
Postat av: LINA

om "alla" kommer betyder de då att vi inte är vänner ? :'( ;) ahhaha !

2011-10-07 @ 22:52:04
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback