mår skit




åh, hela denna dagen har bara varit skit !
egentligen mådde jag inte bra imorse, man jag gick till skolan och så, mest för att jag ville till träningen som var förut !
iallfall så har jag mått illa precis hela dagen, ibland har det kännts som jag skulle svimma :/ har även huvudvärk och ont i halsen. ´
får se hur det blir med skola imorgon, för jag måste vara frisk på lovet då vi ska spela crawford! annars vet jag inte vad jag gör.

aja, ska gå och ta en tablett och sen lägga mig och kolla på tv.
hoppas det är bra med er, PUSS

Kommentarer
Postat av: lina

aaww. <3 :( krya , men bilden på klassen - blir ju typ tårögd när jag tänker på alla fina minnen ! <3 :)

2011-10-27 @ 22:48:40
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback