no update yesterday

hej där ♥
som ni kanske märkte blev det ingen updatering igår. under dagen hade jag ingen tanke på att mobillogga,  och sen när jag kom hem så funkade inte min dator. :(
lite senare på kvällen kom min babe sofia till mig, vi va hemma en stund innan vi gick och mötte upp frida för att dra till några boys! va med dom till ungeför 23.20, eller något.
och sen var det väl att åka hem och mysa och ladda inför matchen som spelades idag. !

och denna lördag har också varit bra, spelade match ganska tidigt idag mot kärra som verkligen är ett tufft och bra lag. men vi hade ett jätte bra spel och hade riktigt många fina chanser, men tyvärr bev det en förlust med 1-0.
efter det blev det att kolla på en annas match och sen drog jag till ica för att bussen in till stan och möta upp mormor.
vi gick och åt och nu är vi hemma igen.

ikväll blir det bara att ta det lungt och slappa i soffan. riktigt skönt.
ska ladda upp för en heldag på stan imorogn, haha.
puss


gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback