21 september

heeello !
tyvärr blev det ingen uppdatering igår, detta berodde på att min dator var helt koko ! den bara stängde av sig när man höll på att skriva, så efter ett tag tröttnade jag, tänkte mobilblogga men sen glömde ja det :/
men nu verkar den funka som den ska (Y)

skolan idag har väl varit bra, när vi var på väg till SO:n gick vi förbi änglahallen och så kom några killar ut och sa att en 6:a typ hade brutit/knäckt nacken :o så vi gick in, och längst bort i ena hörnet låg det en kille och en ambulans var där, han fick något stöd för nacken och åkte direkt till sjukhuset. stackarn, hoppas det går bra !
sen åkte jag bara rätt hem och nu har jag ganska mycket att göra innan kvällen är slut. ska ta o hjälpa mamma lite här hemma och sen måste jag ut och ta en joggingtur.
men vi hörs senare, puss !
. senare kommer jag berätta en awesome sak ! so stay tuned :)

Kommentarer
Postat av: lina

men gud! ;o kände du igen sexan?

2011-09-21 @ 18:59:41
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback