:)


denna dagen har gått rikitgt fort, även fast jag knappt gjort någonting !  har mest gått runt i pyamas..

man juts nu snackar jag med eddie på facebook och skulle snackat med frida på skype, men hennes verkade inte funka eller något :(
så jag får fortsätta med justin bieber isället, är klar med håret och precis skissat klart ansiktet, så hade tänkt att börja med skuggningen i ansiktet och sen det lilla av kroppen som är med.

bilder på den kommer inte upp fören den är helt klar. :)


liten uppdatering bara. puss

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-09-26 @ 09:42:15
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Missa inte mina tävlingar och andra tips! :)



http://bloggstyle.se/2011/september/missa-inte-tavlingarna-och-andra-tips.html



Förövrigt en populär sida med över 300 tips hur man bygger sin blogg, gör som över 400 andra och följ gärna sidan med bloglovin :)

2011-09-26 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback