skitdag


denna dagen har bara varit skit rent ut sagt....
vi hade bara massa jobbiga och tråkiga lektioner. ! och så var det helt konstigt i skolan, vet inte vad som hade hänt men (nästan) alla var tykna typ hela tiden och aa..
liksom jag fattar mig inte på pvissa personer i min klass, dom bara klagar precis heeeela tiden, som om man inte räcker till och dom tycker bara man är skit.. tror dom inte att man gör sitt bästa eller.?? åh... blir så arg, att dom inte bara kan sköta sig själva och skita vad andra gör och hur dom är.... fyfan

aja efter skolan stannade jag på ica för mamma kom hem från jobbet, så slapp jag gå hem från bussen. egentligen är det träning idag men jag är helt slut i hela kroppen och vill bara lägga mig ner på maken och döö! fattar inte vad det är med mig?

aja, nu ska jag inte klaga mera, men min dag har varit riktigt tråkig. hoppas eran dag har varit bättre ?

plus att jag tycker det är dåligt att blogg.se's nya app bara kommer till appstore för iphone... och inte market.:(
någon som håller med?


just nu...

Kommentarer
Postat av: lina

sv: novemberlovet ! :)

2011-09-29 @ 17:42:56
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback