tired


snart är det dax för nya höstbilder.
tänk att denna bilden är snart ett år gammal.



skrev ett inlägg förut vid 20.00-tiden, men det verkade inte ha kommit upp ;o
aja, det får bli nu istället då, orkar inte berätta om min dag mer än att just nu har jag ganska ont i halsen och lite huvudvärk, så det är tur att vi bara går till 12.10 imorgon, för mer än så hade jag inte orkat.

just nu sitter jag med varm oboy och en filt i soffan och kollar på "amerian pie beta house" den går på 6an för ni som vill se. 
vet inte om jag kommer kolla klart på den, men vi får se. 

PUSS OCH GODNATT ♥ 

Kommentarer
Postat av: lina

lallaa, seriöst du måste länka! ;) :)

näär kan du fota då ?

2011-09-14 @ 17:16:48
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback