fucking måndag

hej!
åh hata måndag! och speciellt denna, ändå sen igår kväll har jag haft ont i halsen på ett värkande sätt och i öronen, men imorse gick jag till skolan och det kändes helt okej. men senare under dagen började det göra sjukt ont igen så jag snackade med mamma och hon sa att jag skulle komma in till hennes jobb så vi skulle åka till läkaren.
iallfall så åkte vi dit och jag fick värsta dåliga nyheterna, halsfluss och någon infektion i öronen, så nu ska jag äta pencelin ett tag och hoppas sen på att jag blir frisk. jag har så sjuk otur! :(

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på någon film samt plugga lite till mitt so prov imorgon om det skulle vara så att jag får gå till skolan. ha det bäst puss!





Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, allt bra? :)

2012-04-02 @ 20:28:14
URL: http://nattstad.se/malinhellström
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Var gärna med och ta chansen att bli dagens bloggtips. Två bloggar får, VARJE DAG, chansen att synas med bild och text (plus en kort presentation) chansen att synas framför ca 2000 unika besökare.

Det enda du behöver skriva är: "jag är med"



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-24-ny-omgang.html



PS Bloglovinbyten är helt okej det också. Lägg till mig isf, skriv vilket nummer du blev o jag lägger till dig direkt efter. Skriv detta i en annan kommentar bara - och INTE i dagens bloggtipskommentaren!

2012-04-03 @ 00:51:32
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback