söndag


2 år sedan!


man ser ju verkligen hur statistiken sjunker när man inte uppdaterar, haha! men nu är jag tillbaka!
igår var det en så sjukt rolig dag! började med en lågn och skön sovmorgon, så som det ska vara helt enkelt, sen åkte jag in till stan med mormor för att kolla på svarta jeans, fick med mig det hem och även några andra småsaker som jag kommer visa er senare.
mötte upp familjen och min vän emma så åkte vi och bowlade, och vet ni? jag vann, haha! Emma hängde med min hem och sov här inatt, så mysigt!

och nu för ett tag sen kom jag hem från fotbollsträning! det var bara jag, en till och sen tränarna så vi tränade riktigt bra i en timme och sen slutade vi tidigare, det var helt okej faktiskt.
resten av dagen kommer nog bli riktigt deg, det är ju lov imorgon och det känns så himla skönt.

puss!


Kommentarer
Postat av: lina

HAHA , åh vad jag dog av den här bilden. Ströp jag mig själv eller? Men du är lika fin då som nu. Världens grymmaste, finaste och bäst är du :)<3

2012-02-12 @ 18:15:00
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback