torsdagkväll




hello! jag sitter i min juicy dress i soffan och kollar tv, finns typ inget bra nu så jag hade tänkt att kolla runt på massa vårkläder som jag vill ha!
något ni kanske inte visste är att jag ska till london med mamma och min syster längre fram i vår! åh det ska bli så roligt.. har ju hört från andra att det är värsta shopping paradiset på oxford street! excited! samtidigt ska vi hälsa på våra sysslingar som bor där och självklart bara kolla runt i staden, hoppas självklart att få se mina älsklingar one direction gå omkring på londons gator, men det kan man ju bara drömma om!

puss!

Kommentarer
Postat av: lina

OMMGGG FML, VILL OCKSÅ DIT. Ska tipsa dig om de bästa ställena , och vart jag vet alla 1d prylar finns ;) juste, jbs parfym gissar jag också på att du ska hitta! :) eheheheheh har för mig att du sagt de..;)

vet inte hurfel den här kommentaren låter, men herre va avis jag är!!

2012-02-10 @ 20:46:50
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback