kvällen igår

igår hade min fina vän nadja födelsedagsfest eftersom att hon fyller år snart, kvällen började hemma hos henne där vi kom dit, hon fick sina presenter och vi åt massa gott. !
och ja, sen var det då dax att sätta på en film, paranormal activity 2!! fan, asså jag hade aldrig aldrig kollat på skräckfilm innan och jag vet själv att jag är galet rädd för sånt och typ har lite smått fobi.....
men iallfall så gosade vi ner oss i soffan och så, men under filmen så typ skakade jag och efter halva ungefär när det första riktigt läskiga kom så började jag först skratta av rädsla och sen bara kom det tårar?!?!?! hahahaha, helt sjukt, så jag gick typ ner och så kom ebba också, sen kom det fler och fler och det var två till som börja gråta, helt sjukt! så vi satte oss inne i nadjas rum och kollade på sune istället :)

när filmen var slut hade då hennes föräldrar gjort iordning en spökrunda och vi skulle då gå genom skogen och ja... bli skrämda. först vägra jag att gå med men gjorde det ändå, så jag gick med emelie och kramade henne heela tiden, i början kändes det okej, men sen kom det massa grenar som jag höll på att trilla på, och det var bara en liten stig att gå på, och sen när den föörsta som skulle skrämma kom, så började jag fan lipa igen .... -.-
och ja... så fortsatte det hela vägen.
HAHAHA, idag skrattar jag bara åt mig själv, men igår, asso jag var så rädd. anledningen till att jag börja gråta tror jag var att jag hade skrämt upp mig själv så mycket innan och så. :s  

efter festen åkte jag med emelie hem och sov hos henne, vi var med några kompisar och sen gick vi hem och sov, riktigt skönt faktiskt!
blev typ värsta romanen nu men hoppas ni orkar läsa ändå, ha det bäst pussss!



old, love you girls !

Kommentarer
Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ja kanske :D

härlgit :D jodå de är skitbra här med :D<3

2012-03-25 @ 19:46:26
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Postat av: Esra

Önskar dig en trevlig kväll!

2012-03-25 @ 19:49:24
URL: http://eessrraa.blogg.se/
Postat av: Emelie-Eyebe

2012-03-25 @ 21:53:08
URL: http://eyebe.blogg.se/
Postat av: Emelie

AHAHAHA gud jag tyckte såå synd om dig!

Men kul hade vi. Och gud så trötta vi var när vi kom hem till mig efter hela den dagen. haha.

Love you!

2012-03-25 @ 21:54:35
URL: http://eyebe.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fin blogg, hur mår du?:)

2012-03-26 @ 00:21:17
URL: http://littlebytilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback