tjugoförsta

hej! först vill jag bara säga förlåt för att jag inte uppdaterade igår, var ju en stressig tisdag som vanligt med lång skoldag och träning, ni vet ju att det blir lite sämre på tisdagar!

onsdag idag, och jag verkligen älskar våran skoldag idag, fyra snabba lektioner och sen heeem, och idag har det ju varit helt awesome väder också! ett stort minus är att jag inte mått så bra idag, verkligen kämpat mig igenom skolan. huvudvärk, illa mående och en aning ont i halsen, baaad!
men nu är jag hemma och ska vila resten av eftermiddagen och kvällen och imorgon ska jag och två vänner stå i hälsoteketet vilket är as chill!

ha det bra nu, puss !


facelook todayyy!

Kommentarer
Postat av: lina

så snygg är du!

2012-03-21 @ 17:25:08
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback