torsdag

hej!
det har typ varit världens goaste dag idag, jag och två vänner fick stå i skolans cafe idag och det var hur chill som helst! slapp alla lektioner och bara snackade med härliga människor.
efter skolan åkte jag med frida in till stan, vi köpte present till vår vän som fyller år i helgen, efter det åkte jag hem till mormor och åt hos henne och sen åkte vi in till stan igen, fick med mig två saker hem som jag visar er imorgon!

nu ska jag kolla på lyckan i L.A, ha en awesome kväll puss!



Kommentarer
Postat av: Louise - Flyttar till Turkiet

Hoppas du haft en underbar torsdag som jag :) Och imon är det fredag så önskar dig en super dag ! :)

2012-03-22 @ 22:32:35
URL: http://exoticious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback