trettonde

hello dear readers!
hur mår ni idag?? själv är det braa, har haft en riktigt härlig dag, asså jag vet inte varför men livet känns bara helt awesome nu, och det är fan den bästa känslan som finns!
iallafall hade vi träningsmatch idag och det gick inte så himla bra, men det var första för säsongen.

dessutom har jag lite plugg nu, ska öva lite på mitt svenska tal som jag inte är riktigt klar med, har det imorgon eller på torsdag och jag är faktiskt inte jätte nervös, trodde jag skulle bli det, men herregud, det är inte hela världen om det händer något, haha kommer säkert bli nervös när jag går upp men det ska nog gå bra ändå.

ska inte tjata mer om skolan nu! men ni får ha en bra kväll, puuusss!!


Kommentarer
Postat av: emeliäääää

FINASTE BÄSTISEN JÖÖÖÖÖÖ

2012-03-13 @ 21:25:15
URL: http://eyebe.blogg.se/
Postat av: lina

snyggastteee duuuu!

2012-03-14 @ 20:20:12
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback