an awesome day

hello babes! tyvärr kunde jag inte skriva igår, eller jag kunde nog men hade ingen tid till det faktiskt.
Iallafall så hade vi en kort skoldag idag och nu har jag varit hemma ett tag, inte gjort så mycket utan bara fixat lite små saker.
Och idag blev jag klar med det sista riktiga provet och redovisningar och sånt innan lovet så jag längtar bara så sjukt mycket!!

Men om lite mindre om en timme ska jag börja dra mig ner mot bussen för jag och helt mitt goa lag ska först dra och äta på pizza hut och efter det kolla på sverige-island inne på ullevi! kommer bli galet kul!

Ni får ha en grym kväll precis som jaaag. HA DET BÄST. PUSS!


Kommentarer
Postat av: emelie

helt ok tyyyyyyyyyyp

2012-05-30 @ 17:06:39
URL: http://eyebe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback