ny blogg.

HELLO .

ja denna bloggen skapade jag för ett litet tag sen. designen slängde jag bara in snabbt, kanske har den januari ut eller något.

så nu när jag har en nt blogg, vad vill ni se mycket av i den.

* dagens outfit
* dagens bild
* dagens fråga
* tävlingar
* dagens blogg
* veckans blogg
* videobloggar

ja, kom gärna med egna förslag också, så ska jag försöka göra det ni vill mest.


idag har jag inte gjort någonting, inte något, typ kollat på tv, datan, och slappat. det är ju klart att det är skönt med en slappdag ibland men det är verkligen tråkigt. jag har lite planer gör imorgon men inget kul.

och glöm inte att kommentera. :)

puuuuuusss / lallaa.


Kommentarer
Postat av: Lina

videoblogg, och outfit och foto ! :D

2011-01-04 @ 10:38:58
URL: http://bratzparradi.blogg.se/
Postat av: Anonym

* dagens outfit

* dagens bild

* tävlingar

* videobloggar



<3



2011-01-04 @ 11:43:14
Postat av: Maja

dagens outfit, dagens bild, videobloggar :)<3

2011-01-04 @ 22:09:44
URL: http://smuyltron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback