passar bra?


hehe, visst passar det bra att komma tillbaka nu precis en dag innan sommarlovet ?
yääää!

jag sa att jag inte skulle komma tillbaka fören lina blev klar med designen, och nu är den uppe, grymt snygg och grymt nöjd, TACK :)
vad tycker ni om den ??

och nu ska jag göra lite nya kategorier, ska börja med dagens outfit m.m, blir det bra?
och det känns ju lite konstigt att börja berätta om sin dag i första inlägget så jag skiter i det.


MEN IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING.
helt sjukt vad fort 6an har gått, och det gillar jag faktiskt inte :(
kommer sakna min underbara klass som fan, för som dom flesta vet drar jag och min vän caroline till änglagård till hösten!

aja.. pussssss !

Kommentarer
Postat av: blomman

De skulle vara skiit kul om du bloggade om den första veckan i den nya skolan:D

2011-06-15 @ 21:49:38
Postat av: caroline

skitsnygg !

2011-06-15 @ 21:54:43
URL: http://waasenius.blogg.se/
Postat av: Frida

jättefin :D

2011-06-15 @ 21:59:44
URL: http://fridaalderblom.blogg.se/
Postat av: Emelie koch

snyygg!

det låter perfekt,

kommer sakna dig sjukt mycket när du byter skola och allt :/

2011-06-15 @ 22:27:59
Postat av: Emelie koch

snyygg!

det låter perfekt,

kommer sakna dig sjukt mycket när du byter skola och allt :/

2011-06-15 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback